onsdag 15 augusti 2012

Undrar hur det skulle vara att vara en man?

Konstig rubrik javisst! Nu funderar ni säkert på... "Åsa, vem e hon egentligen som tänker såna tankar"
haha, ja jag e ju lite halvkonstig sådär ibland, men det ska man ju vara, då är man unik :)

Dessa tankar kom igår när vi stod i duschen (censur) inspekterade min sambo från topp till tå.. Hmmm Det första jag blev och tänka på... hur fan kan man stå ut med en massa hår (läs skäggväxt) i ansiktet?? Jag skulle få panik om det började växa hårda hårstrån i mitt ansikte! (kanske ett tecken på att jag har rätt kön, mina känslor om det alltså)

Och hår på bröstet, hallå!? Varför egentligen? Tänk om det skulle växa hår på bröstet på oss tjejer.. ne fy fan... Dock får han gärna ha kvar det ist för att raka bort det som han gorde förut... blev så stickigt då..
Vad mer tänkte jag på? Jo penis såklart! Det måste va jäkligt irriterande att ha en snabel hängandes mellan benen dinglandes och ivägen... För och inte tala om pungkulorna...

Ne hallå nu får jag ta och ge mig... Herregud vad man kan spekulera mycket :)
Iaf är jag så nöjd över att va kvinna, äh tjej, låter yngre och bättre :) Tänk att det finns dom som föds i fel kropp. Det måste vara frukstansvärt jobbigt för den personen... att exempelvis födas till en kille, men man är en tjej i huvudet. Tur det finns hjälp att få, fast vägen är nog rätt lång och jobbig...


Tjej eller kille??
lånad bild..


jaja, nu lämnar vi det ämnet...  Drömma konstiga drömmar kan man oxå göra, när vi ändå är inne på konstiga ämnen så att säga..

Inatt drömde jag... hmmm ursäktar mig i förväg... att jag gjorde nr 2, fast på en skola eller ngt... Och jag var väldigt nr2... så det blev stopp... men i toan låg det massa köttbullar!!!!! Hallå!? Psyko! Va fan drömmer jag en sån sak??

Sen drömde jag att vi var i stugan... det var sommar, nutid... alltså augusti. Vädret slog om och det blev is på sjön snabbt och värsta snöstormen! Istiden är på väg... Det kommer aldrig mer bli sommar igen, gick diskussionerna i drömmen..

Ja ni... vad e det konstigaste ni har drömt. Frågan är vart får man allt ifrån?

Ne nus ka jag plugga vidare, sitter hos Maria.. hon for iväg m sin son till doktorn, så jag ska ta och skriva lite skolarbete, men passade på och blogga lite sjuka grejor först!

jag säger bara  OMG!!!

1 kommentar:

  1. Haha... nu se jag mig Johan helt ovårdad och med en hästdase och bowlingklot till pung *asg*
    Har själv haft den tanken, men jag skulle tycka det var skönt med en penis ibland...man behöver aldrig sitta ner och kissa, man kan kissa överallt... Ja det var i stort sett alla anledningar :-P Kram på dig och som sagt...JAG dör av skratt *underbart*

    SvaraRadera

Vad kul att just Du läser min blogg!
Kommentarer mottages tacksamt!