torsdag 2 augusti 2012

Dumma...

Stavningsprogram! Vissa gånger är det riktigt bra om det föreslår rätt ord vill säga :) men ibland när man försöker skriva något ord som inte finns i ordlistan så kommet diverse dumma ord fram istället och det stör mig massor ! Sudda skriv igen, den ändrar ordet, sudda igen osv... Grrrr!

Jaja det ska väl inte va för lätt här i livet ! Idag måste jag storhandla vare sig jag vill eller inte.. Det ekar tomt i kyl och frys... Eller inte riktigt, men oftast är det ngt som saknas för en full måltid och man måste småhandla vilket blir asdyrt!

På måndag kör vi lchf! Följer en blogg där många bra recept finns, även hittat en bra sida med många bra och enkla recept.
Det är väl inte så avancerat egentligen bara skita i vad allt kolhydrater heter, pasta potatis etc . Ska köpa hem massa broccoli, blomkål och såna tillbehör istället och försöka göra mos och gratänger till maten istället!

Sen får man väl ha lite pasta och potatis hemma till kidsen ... Sen lär man ju lägga av med sötsaker oxå, det blir ju den tuffaste utmaningen!

Idag finns inga andra planer än att måla, ska väl bära in skåpet och se hur det blir...

Ha en bra dag!

2 kommentarer:

  1. Vilken blogg följer du med såna recept?
    Jag vet oxå en som gör rätt mycket Lchf maträtter :)

    Kanske oxå borde börja med det så man kommer ner i vikt någon gång.

    SvaraRadera
    Svar
    1. http://lchfklubben.se/mittlchf/

      Denna blogg läser jag då och då...
      Finns många andra lchf bloggar oxå, bara o googla efter recept.

      Dock har jag insett att jag inte kommer klara det... inte min grej så jag får se vad jag testar på... kanske låta bli sötsaker bara, vore väl det enklaste :)

      Radera

Vad kul att just Du läser min blogg!
Kommentarer mottages tacksamt!