torsdag 23 augusti 2012

Kanske...

Har hittat ett skrivbord jag kan tänka mig... nypriset är 1695:- och det är Leksvik från Ikea... hittat några begagnade på blocket för 800:-, dock fanns dessa i Stockholm och Uppsala... Så man lär ju räkna med reskostnaden och sen färg då... för jag vill ju ha ett vitt skrivbord :)

Ett sånt riktigt gammalt skrivbord som jag vill ha kostar ju mellan 2-3000kr, men då är det oftast iordninggjort oxå.. dom som inte är målade kostar runt 2000kr... Så det borde ju bli billigare.. men det där med att åka till Uppsala oxå... Trök.. kan ju iofs passa på och hälsa på lite vänner.. men ja vi får se om jag ringer på annonsen, den kanske redan e såld.

Lånad bild från Ikea

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Vad kul att just Du läser min blogg!
Kommentarer mottages tacksamt!