torsdag 23 augusti 2012

Nu lägger jag ner pluggeriet

Fast bara för idag såklart! :) Så orkeslös... fast jag vet ju vad det beror på, fy skäms på mig!
Ska strax åka ner o hämta Lillsnorpan, men vill inte komma och rycka henne mitt i mellis, så avvaktar en liten stund till.
Sen ska vi hem och börja förbereda lite kvällsmat, idag bjuder hushållet på korvstroganoff och ris.
Sen framåt 19 snåret e tanken att jag ska iväg och träna fotboll, hoppas dock på bättre väder såklart!

Har inte lirat fotboll sen.... året då vi körde en serie i Korpfotbollen, och det va ju alltså sommaren innan Agnes föddes, så ja 2009 körde jag sist och då var det riktigt skoj! Hoppas på samma känsla igen!

Håll tummarna att jag inte bryter nå ben ;)


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Vad kul att just Du läser min blogg!
Kommentarer mottages tacksamt!