torsdag 16 augusti 2012

Kontrollbehov deluxe

Eller det kanske va en aning överdrivet, men någon form av kontrollbehov har jag nog allt. Allt från hur sängen ska bäddas, handdukarna vikas, stekpannan diskas med mera.. Drygt för mig och min omgivning. Oftast gör jag det själv så det blir "rätt" enligt mitt tycke, men jobbigt att alltid görat oxå! Så nu ligger jag här i sängen och stirrar på tre överfulla ikeakassar med ren tvätt! Fy fan!
Det är nog bland det tråkigaste jag vet, att sortera och vika tvätten och sen in på rätt ställe.
Hellre skurar jag toaletterna ...

Men men vad e väl en bal på slottet. Har nyss printat ihop min egna första spotifylista, enligt mitt tycke så är det 30 låtar passande för en hurtig powerwalk. Nu ska den bara testas oxå :)

Ne borsta tänderna och sen försöka sova kanske...
Go kväll

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Vad kul att just Du läser min blogg!
Kommentarer mottages tacksamt!