måndag 20 augusti 2012

Ofokuserad

Humöret är inte alls på topp idag, känner mig väldigt trött och nedstämd. Läst ett par bloggar som fick mig till tårar, livet är bra orättvist!
Pluggar och plockar om vartannat, svårt att fokusera längre stunder idag. Läst ett par kapitel, gjort uppgifterna och har kommit en bit på väg på nästa inlämningsuppgift.
Det handlar om marknadsföring...

Grannen kom över igår, hon ville ha gårdsloppis! Så vi satte ett datum 23sept! Då är det dags igen, har det mesta i garaget redan sen förra gången. Dock hade jag väl tänkt att sätta ut lite på blocket, här eller fb. Stora saker.. har ett par barnsängar, två akvarium, en dvd/cd bokhylla med mera...

Kanske man skulle ha lite bloppis, finns intresse??

Nu vill jag bli av med allt som bara står och samlar damm. Man kan ju inte spara allt i all evighet! Hade väl först tänkt att spara en av sängarna till Agnes, men tycker att den är för stor, den tar upp för stor plats. Vill ha en vit växasäng åt henne...

Nu fick jag ett samtal... vi hörs!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Vad kul att just Du läser min blogg!
Kommentarer mottages tacksamt!