fredag 24 augusti 2012

Man tackar!

För att det inte blev en avstämning idag när jag storhandlade! Tänkte på det under tiden jag handlade... att nu var det längesen jag hade en avstämning... *hoppas inte*
Jag har absolut inget emot avstämningar, men det e bara såååå drygt när man storhandlar. Visserligen får man oftast hjälp med att packa upp varorna så man kan packa ner under tiden, men ändå. Jaja nu slapp jag iaf, det tackar vi för!

Och jag gjorde tydligen ett bra köp när det gällde blöjor oxå. Köp två få 50kr rabatt var det i butiken, sen hade jag ytterligare 2 kuponger med köp 2 få 50:- rabatt, så jag betalade alltså 248kr för 4 paket blöjor, det var ju inte illa pinkat, det går ju åt liksom. Och speciellt nu när man måste ta med blöjor till dagis för kommunen har dragit in på det... Undrar vad dom drar in på härnäst... frukten på deras fruktstund på morgonen kanske? *ironisk*

Jag gör en Widerstedt!


Visar upp kvittot på det jag köpt så ni verkligen vet att det är äkta!
hahaha!
Hela 1883kr gick kalaset på vilket jag tycker var BILLIGT!
Hallå det var ju liksom äkta varor ;)
Ett jäkla långt kvitto blev det iaf!

Nu äntligen efter storshopping och uppackning och infrysning så sitter jag äntligen vid böckerna igen, snart då iaf, ska bara skriva klart här.
Måste säga att det var ett smart drag att åka och handla direkt när dom öppnade, lyckades hitta massa nedsatt varor (läs kött) sånt med kort datum, och vad gör väl det när man fryser in, inte ett dugg! Det har jag lärt mig av min mamma! Jag sparade säkert 150kr på att köpa med kort datum :) Och nu ligger det i frysen och bara väntar på att bli uppätet :)

Jaha, nehe ska man göra lite skolarbete mån tro, så hörs vi senare!

Ciao!

PS, har förresten lagom ont i kroppen efter gårdagens fotbollsträning!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Vad kul att just Du läser min blogg!
Kommentarer mottages tacksamt!