onsdag 8 augusti 2012

Dag 1

Kokade iordning soppan igår, men hade i på tok för mycket nudlar, så det blev mer som en tjock gryta...
Men gu vad vi skrattade!

Johan smakade, smaklöst sa han, trots att jag kryddade... Tydligen för lite...
Ska se om jag ska göra en ny soppa idag eller om man ska pina i sig...

Som rubriken lyder idag är det dag 1!
Idag får vi bara äta soppa och all slags frukt utom banan. Jag tror jag klara det. Får köra soppan till lunch och middag. Frukt däremellan.
Ska väl ta och väga mig först bara!

Detta är första gången jag testet en diet, jag har varken haft motivation eller tålamod tidigare. Det som jag gilla med denna var att den varar bara i 7dgr .

Jag ser fram emot att bli av med sötsuget som förföljer mig vart jag än går... Har redan vart sötsaksfri i 2dgr nu, hejja mig!

Får väl köpa nötter i fortsättningen efter dieten...
Enligt dieten ska man gå ner mellan 4-7kg på dessa 7dgr... Så vi får väl se...

Önska mig lycka till!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Vad kul att just Du läser min blogg!
Kommentarer mottages tacksamt!