måndag 27 augusti 2012

Tror ni på andra sidan?????

Nu har det hänt igen! Fy fan, älskade barn! Idag var jag iväg med två barnen till maxi och bytte ett par skor. När vi kommer hem tar jag och Alicia av oss skorna i hallen och Agnes traskar in som vanligt med skorna på...
Men sen stannar hon, står helt stilla och bara stirrar längre in i hallen...
Sen börjar hon backa sakta tillbaka, vänder sig sakta om och ser lite tagen ut...
Undrar vad hon såg ? Jag såg ingenting ...

Jag gick nyss in på kontoret och berättade för Johan, då kläcker han ur sig att han såg ngt igår!
Ngt som gick förbi toan uppe medan han var där... Vi andra var nere.
Usch det måste vara detta som stör Agnes på nätterna... Hon sover så otroligt dåligt på natten. Från det att hon lägger sig vid 19 till 23-24 då börjar hon gnälla...

Så hädanefter får hon sova inne hos oss så fort hon börjar gnälla...

Funderar på att kontakta ett medium..
Har ni nå förslag vem man kan kontakta?

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Vad kul att just Du läser min blogg!
Kommentarer mottages tacksamt!