onsdag 8 augusti 2012

Hejja Sverige, knäckemacka och soffhäng!

Yes, Sverige tog sig vidare, bra gjort! Spännande så man satt som på nålar och studsa i soffan... nästan iaf, liiite överdrivet. Men spännande var det helt klart!
Bara hoppas på vinst i semin oxå, skulle va grymt! Kul att se kungaparet vara på plats och hejja på oxå!

I helgen hägrar det lite entrébygge, Johan har bett sin kompis om lite hjälp, då han erbjöd sin hjälp tidigare i sommar. Och den tar vi tacksamt emot! Så nu har jag stora förhoppningar om att vi äntligen kommer få en trappa till vår nya entré! (håller tummarna att det blir av!)

Sen ska det bara läggas på plåttak, snickras lite panel och innertak, samt målas :) Så är det ngn händig där ute som inte har så mycket för sig så e ni välkomna!
Skulle ju va guld att få entrén klar innan vintern iaf! Har vart halvfärdig i typ två år nu... trök..

Tog mig en knäckemacka medan jag soffhängde... gott! Bättre än sötsaker iaf!

God natt på er! Imorn är det plugg utav bara den som gäller då jag förlorar två dgr nästa vecka!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Vad kul att just Du läser min blogg!
Kommentarer mottages tacksamt!