torsdag 23 februari 2012

Boots and stuf

Här är ena paret av de två jag fyndade på Skohuset, tyckte dom var schyssta för den pengen! Det är kul när ma njag göra såna fynd ibland, och jag hade ju turen att få presentkort på Kupolen av Johans bror och hans tjej, så tack för två par stövlar!
För presentpengen av svärisarna blev det 2 par nya byxor!
Fick ju även en parfym av syrran oxå, den hade jag glömt... Blommor och blader!



Fråga mig inte... Det e bara lite svårt att ta kort på sig själv när man har stövlarna på sig.
Nästa kort är även ett par av mina nya byxor! Sköna, snygga, 299kr på Lager 70. Stövlarna 89kr! 70% rea!


När jag ändå är inne i ett litet bildstim, så bjuder jag på min söta dotter! 
Älskar dig mest i hela världen, älskade unge!




Så himla söt i sitt krulliga hår! Det har hon ärvt efter sin far !
Trot eller ej!


Bilderna är klickbara, så blir dom större.



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Vad kul att just Du läser min blogg!
Kommentarer mottages tacksamt!