söndag 19 februari 2012

Magsjuka??

Inatt blev vi väckta av en kräkandes unge... Inge skoj..
Blev en natt på soffan för pappan och den sjuke.. Det jag dock inte förstår är hur man efter en kräknatt kan vara så pigg på morgonen! Skitunge! Fullrulle var det iaf. Och aptit hade hon me!

Iofs så e det ju jätte bra, men man vet ju själv hur döende man är efter en sån natt.
Kan ju hoppas att det inte var riktig magsjuka utan att det berodde på den höga febern..

Jaja, håller tummarna.

Tyvärr blev min Uppsalatripp inställd... blev så besviken, men vill ju inte riskera att smitta ngn annan om jag skulle fått nå baskelusker... jaja, vi satsar på nästa helg istället..

Får se hur denna natt blir, så ingen annan e sjuk... får se hur det blir med dagis imorn..

Blir ev ett till inlägg senare, måste ju visa mina skofynd!

1 kommentar:

Vad kul att just Du läser min blogg!
Kommentarer mottages tacksamt!