onsdag 1 februari 2012

Mello och stekpannor!



Japp på lördag e det dags för första deltävlingen i Melodifestivalen 2012! Tycker det är bra underhållning och kul att lyssna på ny musik. Blir ofta förvånad vad svenska folket röstar vidare..
Jag brukar inte rösta, känns onödigt.

Årets första artister är...

1. Sean Banan – "Sean Den Förste Banan"
2. Abalone Dots – "På väg"
3. The Moniker – "I Want To Be Chris Isaak ..."
4. Afro-Dite – "The Boy Can Dance"
5. Dead by April – "Mystery"
6. Marie Serneholt – "Salt And Pepper"
7. Thorsten Flinck & Rev... – "Jag reser mig igen"
8. Loreen – "Euphoria" 



Kommer bli intressant!


Idag kom Sambon hem med ett stort paket... Vi har investerat i nya stekpannor här hemma. 
Har tidigare alltid bara köpt billiga pannor, men nu slog vi till och köpte några ur Jamie Olivers serie i hopp om att dom är bättre! Har redan använt en utav dom som jag köpte på Ullared, bara liiiite skillnad :) Haha ne stor såklart, behöver knappt nå fett i när man steker.


Den jag köpte var en 28cm, idag fick vi hem en 24cm, en traktör och en mindre kastrull.
Här är samlingen!



Vilka stekpannor använder du?



Johan tyckte han köpte en superhäftig skärbräda oxå, men han fick själv använda den idag... Den är i glas och inte min favorit direkt.. Ganska töntig tycker jag... men det är ju Johan i ett nötskal ;)

Vad tycker ni om denna snygga skärbräda?


Ja, ni ser rätt! En jäkla tvspelsdosa!


Och sen, min älskade käraste sambo och fästman, är han inte för go tycker ni? Så kärleksfull och omtänksam!
Så snäll att han köper mig en ny mugg, och inte vilken mugg som helst hörni!
Denna kommer användas ofta! Jäkla skitgubbe!





1 kommentar:

  1. Hahaha, Johan är för rolig! Var har han fått tag på skärbrädan? Ted skulle dö om han fick se den! Lycka till med Pannorna, det gör sån skillnad när man har bra redskap i köket! = )

    SvaraRadera

Vad kul att just Du läser min blogg!
Kommentarer mottages tacksamt!