onsdag 22 februari 2012

Sminkad eller osminkad?

Vad föredrar du?
Jag är lite små lat av mig så här till vardags och ska jag inte till något speciellt ställe så går jag oftast osminkad hela dagen. Rätt skönt att va "ren" i ansiktet faktiskt, inte behöva känna sig smutsig och ibland lite fet o flottig om det har vart varmt.

Klart jag sminkar mig om jag ska bort på festligheter, eller om jag ska jobba. Fast på jobbet får det ibland räcka med mascara så man ser levande ut...


Apropå mascara, idag är 7:e dagen jag använder PROLASH, funkar det??? Vad tror du?


Jag vet inte riktigt faktiskt... Jag kan tycka att fransarna har blivit något längre kanske, men att jag hoppas ju på lite mörkare och tätare. Men det stod även på förpackningen, att man kan se skillnade redan efter 7dgr, men att det största resultatet kommer efter 4-6v användande, så jag får glatt fortsätta pensla på.

Idag sitter jag osminkad framför datorn, mys jeanse på sjal runt halsen, var lite kyligt idag, eller om jag börjar bli sjuk, hoppas inte..
Sitter och repeterar lite inför kommande betygsamtal som komma skall, sen ska jag läsa och praktisera lite programhantering.
Insåg igår att jag lär börja om från början... Trodde det var simpelt, men det beror ju på vilken programvara man är van vid att använda. Och kursen innefattar ju såklart ett annat program än det jag brukar använda.

Jaja, nu ska jag sätta fart!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Vad kul att just Du läser min blogg!
Kommentarer mottages tacksamt!