fredag 17 februari 2012

Jag skulle bara...

Handla lite grann, det skulle gå så snabbt! Jo tjena!
Johan och stora kidsen drog ner till skridskobanan och jag tog med mig Agnes för att byta dom där byxorna jag köpte idag. Sagt o gjort... Tog ingen vagn med mig då det skulle gå fort och jag skulle inte inhandla så mycket.

Lager 70 och Dollar gick bra, men sen skulle jag in på Maxi och byta massa blöjor som Johan köpte fel igår. Var lång kö, så jag lämnade blöjorna i kundservice och gick in för att hämta dom andra samt handla lite.

Gick runt och kikade lite, Agnes fick gå själv och tyckte det var så skojigt! Busunge!
Gick och kikade på skor där jag passade på att mäta Agnes fötter och hennes skor, hon hade 1cm tillgodo, så jag tror hon får klara sig med dom skorna, är ju bara ca 1,5-2mån kvar på vintern..

Och i dom skorna så behöver hon ju inte ha nå raggisar, dom är så varma ändå.


Det var min svägerska, säger man så? Min sambos brors tjej. Iaf det var hon som rekommendera skorna så jag lita på henne, och är bara nöjd med skorna. Lätta och varma, perfekta!
Synd att do e så himlans dyra bara. 599kr för ett par fjuttiga små skor i stl 20...
Men dom är i så fint skick så det borde inte va nå problem och sälja dom sen..


Var var jag? Jo på Maxi, hade fått kuponger i brevlådan där man fick en bukett tulpaner och en förpackning med servetter hos Maxi, och det var väl passande!
Så fint med blommor, önskar jag unnade mig det oftare.

Sitter i denna stund o funderar över de byxor jag köpt, ett par har jag redan på mig, så snygga och så sköna! De andra jag köpte var enkla svarta stretchbyxor med gulddragkedja i bak.
Har ett par såna sen tidigare fast i jeansblå.
Och jag gillar dom massor. Dom hade fått in andra färger oxå, vita, korall, blå, och gröna...
Jag är ju ingen färgmänniska, men dom var snygga! Så jag funderar nu på om jag ska våga testa och köpa ett par gröna iaf... ska åka dit imorn, ha ngn passande tröja på mig och gå in och prova och se vad personalen tycker..

Fanns tyvärr inga bilder på deras hemsida... Vad skulle ni gjort?
Jag har beställt ett par baggyjeans och ett par svarta jeans från en annan sida oxå... så då får jag ju ett par svarta till... hmmm, man hade 14dgr på sig, så får vänta tills dom kommer hem så kan jag testa dom först.

Och vad mycket svammel det blev nu.. Men har ju lite presentpengar kvar, och tänkte nog försöka ta en tur själv till kupolen imorn... Skönt med lite egentid..
Då e frågan, ska jag köpa ett par nya stövlar, på mina gamla gick dragkedjan sönder... går ju iofs o laga hos en skomakare..
Eller ska jag köpa nya träningsskor, eller träningskläder... Åhhh vad svårt, får se vad jag hittar till att börja med.

Ne nu ska jag sluta svamla.. nu blire soffan en stund innan sängen hägrar..

Gokväll på er därute!

Förresten e jag lite partysugen oxå.. men ska ju åka och hälsa på en kompis tidigt söndagsmorgon.. Längtar! Ska få snusa på en bebis!

2 kommentarer:

  1. Jessica Andersson18/2/12 02:05

    Vart har du beställt baggyjeansen ifrån?

    SvaraRadera
  2. Från H&M är dom beställda... 99kr!

    SvaraRadera

Vad kul att just Du läser min blogg!
Kommentarer mottages tacksamt!