fredag 10 februari 2012

Skeptisk, men ändå så nyfiken!

Satt nyss och läste på aftonbladets hemsida och fastnar på en annons som jag har bekanta som nämnt tidigare...
Det handlar om ett serum, näring som får dina ögonfransar att växa, bli mörkare & tjockare.
Finns det, funkar det? Många skriver eller säger så iaf!

Något överdrivet? Eller inte???
Skulle ju vara otroligt om det funkade!


Så nu hade dom ett bra erbjudande, kunde inte motstå... 199kr istället för 995kr, det är ju ett klipp om det nu funkar!

Måste våga pröva!

Så nu har jag gjort det!
Klickat hem en förpackning med

PRO LASH!


Hoppas hoppas att det fungerar, skulle ju en dröm!
Tycker inte om att hålla på och sminka mig för att se levande ut, mina fransar är så ljusa, syns knappt!

Uppdaterar efter jag har testat!
Någon mer som har testat?

Vad tror ni, funkar en sån här grej?



1 kommentar:

  1. Funkar det så MÅSTE du berätta det för mig!! Helt otroligt om det funkar!! = )

    SvaraRadera

Vad kul att just Du läser min blogg!
Kommentarer mottages tacksamt!