söndag 26 februari 2012

Uppsala here I come!

I fredags kom Stefan och Therese upp, lika kul som alltid att se dom igen. Blev lite tvmys på kvällen bara, inget speciellt.
Lördagen så körde Therese, Stefan o Johan lite företagssnack...
Medan jag mös med Agnes.
På eftermiddagen tog vi en promenad alla 5 runt älven, blåsigt och lite kallt. Men samtidigt skönt att komma ut o röra på sig.
På kvällen lagade jag och Therese middag, så kom Johans föräldrar över oxå så käkade vi allihopa.
Fetaost inlindad i lövbiff, men smörstekta grönsaker och klyftpotatis, och så bea såklart.
Gott blev det! Imorse såg jag visst att 4 vinflaskor var tomma, hoppsan så det kan gå..

Dock var jag duktig, blev nog bara 3 glas... Jag ska ju bort idag!

Ska strax hoppa in i duschen, sen packa in bilen med lite smått och gott... Sen bär det av mot Uppsala!
Stefan och Therese ska följa med, slipper dom ta tåget... eller ja, dom lär ju ta tåget från uppsala, men det blir ju inte lika dyrt, eller långt heller om dom inte får sittplats.. Trevligt med sällskap i bilen!

Och vad ska jag göra i Uppsala då mån tro? Jo, älskade Moona fick ju sin efterlängtade bebis här innan jul, så henne måste jag ju inspektera lite närmare... Synd att det inte blivit tidigare, men så här på vintern är det ju så mkt sjukdomar o tjafs... jaja, nu kommer jag äntligen iväg!


Mona på hennes möhippa i somras :)

Har plockat ihop en hel kasse med lite kläder till Hilde oxå, hoppas ngt faller mamma Mona i smaken.
ne nu ropar duschen på mig! Vill ju komma iväg snart!

See ya!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Vad kul att just Du läser min blogg!
Kommentarer mottages tacksamt!