tisdag 21 februari 2012

Funkade inte helt enkelt...

Att läsa fyra kurser samtidigt, på tok för mycket att hinna med... Speciellt när en av 25% kurserna hade ett tufft upplägg trots endast 25%. Inlämningsuppgift varannan vecka..

Så till slut, så ja... Jag ringde till skolan och hoppade av en av kurserna. Jag skippar Affärsjuridik, även om den bara va på 25%, så är det mycket det här med lagar att lära sig och komma ihåg, samtidigt som man ska lära sig massa annat i de andra tre kurserna. Jag läste ju på 150% med fyra kurser och nu blir det 100%, känns mer rimligt. Får ta den kursen till hösten om jag känner att jag vill läsa den då..

Har vart på Core träning ikväll, träning för mage, rygg, men även ben.. Passet var sådär, gillar bättre när det är lite fart i passet, som jympan. Sen får man gå på stationspassen så får man extra styrkepass oxå.

Satt länge igår kväll och dona med en ny header till bloggen, försökte göra en egen. Sen när den typ var klar, ja då vips var den borta, sånt får mig att tappa tåla modet, speciellt 23 på kvällen..
Får se om jag får en stund över ngn annan kväll. E fortfarande sugen på att ge bloggen en ny design!

Om 9min börjar BB, så nu hinner jag inte skriva så mycket mer.

Auf Wiedersehen, eller hur det nu stavas ;)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Vad kul att just Du läser min blogg!
Kommentarer mottages tacksamt!