onsdag 8 februari 2012

One down, One to go!

Japp idag var ena provet i Administration A avklarat, kändes helt ok, blev lite stressigt trots att jag hade 4timmar på mig, och jag lovar, varje minut behövdes, det trodde jag aldrig!

Men nu är det gjort, imorn ska jag göra prov i Företagsekonomi A igen, och på fredag ytterligare två prov mindre prov i både kurserna, samt en inlämningsuppgift som ska va inne senast söndag, men den är redan i stort sett klar som tur är.

Idag har jag vart ute i stugan och gjort provet medan mina föräldrar och syster fick passa Agnes, som fick va ledig från dagis, då jag tyckte hon kunde få umgås med sin mormor, morfar o moster istället.

På fredag ska vi ut i stugan igen efter lunch, jag och Agnes. Hon får nog gå på dagis på fm, medan jag gör mina prov. Sen ska vi ut i stugan o umgås lite med familjen. Lär passa på, är ju inte så ofta jag träffar min syster som för övrigt bor i London.

Ne nu ska jag mysa med karln som ligger hr bredvid i soffan, tösen har somnat och nu e det tajm för lite vuxen mys...

Go kväll!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Vad kul att just Du läser min blogg!
Kommentarer mottages tacksamt!