fredag 10 februari 2012

Jamen sådär då!

Då var de två första kurserna avslutade! Känns otroligt bra måste jag säga. Har precis gjort slutprov i båda kurserna, två  korta, snabba hyfsat enkla prov. Dock var ena lite mer knepigt än det andra.

Nu är det bara invänta ett betygssamtal och sen se vilka betyg man får i kurserna, såååå spännande!
Självklart hoppas jag ju på ett högre betyg i båda kurserna, eftersom det gått så bra i mina uppgifter och prov!

Lämnade skruttan på dagis i tid imorse,och ska hämta henne efter dom ätit lunch tänkte jag, så får hon sova hemma istället... Hon sov faktiskt rätt bra inatt, skrek ett par gånger bara, men hitta nappen själv o somna om igen, så hon sova hela natten i sin säng, det var ju ett tag sen kan jag lova...
Man e så trött på natten och orkar inte springa hur många gånger som helst, så oftast slutar det med att vi bär in henne till oss...

Jaja, går väl i perioder det där oxå..

Ne nu vette tusan vad jag ska göra... om man kanske skulle ta sig en promenad runt älven och sen hämta tösen...
Är iofs stel som tusan efter gårdagens träning, men vad gör väl det, då mjukar man ju bara upp lite om man rör på sig!

Ne ska sätta fart, vet att dom äter 11, så jag borde va där om en timme...

Tjingeling!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Vad kul att just Du läser min blogg!
Kommentarer mottages tacksamt!