lördag 4 februari 2012

Jäkla skit rent ut sagt!

Usch blev så arg idag, skulle vara duktig och åka iväg och träna, och så startar inte biljäveln!
Och jag hatar verkligen att stressa, så till slut lacka jag ur, gick och la mig och sov middag i 2tim med Agnes istället... jag som var så taggad på att köra ett step up pass! FAN!

Idag var vi över till Johans föräldrar på lunch, alla kidsen lekte. Sen gick vi hem och då var brudarna iväg till varsin kompis en stund.
Nu på kvällen har vi ätit kycklinggratäng med pasta, sen massa snask framför melodifestivalen.

Jag blev väl inte direkt imponerad av kvällens startfält. Tyckte nog att Loreen var bäst, och Seans låt var oxå trallvänlig, killbandet var helt ok, men det andra vetta tusan...
Det blir bara fler o fler konstiga bidrag varje år...

Ne nu har alla bran lagt sig, fast jag sitter inne hos en Agnes som vägrar somna... Tror Johan får ta över...
Agnes vet väl att jag ger med mig så snabbt... Nu står hon upp i sängen o stirrar på mig, skitungen!

Nu vill jag ju ner o h lite vuxentid med Johan!

Sing a long!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Vad kul att just Du läser min blogg!
Kommentarer mottages tacksamt!