måndag 6 februari 2012

Duktiga jag!

Idag fick jag provresultatet från fredagens prov i företagsekonomi, 42 poäng av 44 möjliga, det var väl inte illa pinkat!
Detta betyder ju att jag har fått in en del i min lilla hjärna :) Det känns riktigt bra!


Idag har jag påbörjat sista inlämningsuppgiften i Fek oxå, sen på onsdag är det examinationsuppgifter i båda kurserna, på fredag är det slutprov i båda kurserna, hejja hejja!

Måste öppna Admin boken imorn så jag har läst de sista kapitlena innan uppgiften på onsdag.
Anar att dessa ex.jobb är lite större... men vi får väl se...

Idag fick jag besök av pappa, syrran o hennes man, en sväng på lunchen. Lite fika ock tjål.... Längesen jag pratade engelska nu...Men man hankar sig fram... blir lite svengelska ibland :)

När dom åkt så satte jag mig med böckerna igen...  Hämtade hem min lilla hjärta på eftermiddagen, var svårt att få med henne hem idag... hon bara busa och gick runt... Till slut fick jag lov o lura henne... sa hej då och vinkade, och gick mot hallen... då minsann kom hon skruttandes efter.
Hon e ju så söt min gullunge!

Fast lite mindre söt när hon e så himla gnällig o skrikig som hon vart de senaste dagarna...
Trött, hungrig, ont, man vet liksom inte... Bara o testa sig fram.

Imorn blir det dagis igen och pluggeri hela dagen. 
Har setat nu på kvällen och trixat lite med en hemsida.. men när jag e trött och det inte går min väg, så slinker det ur en o annan groda ur min mun och till slut stänger jag ner programmen...
Ny energi imorn!

Ne nu ska jag väl snart krypa till kojs..
Natti natti

2 kommentarer:

  1. Vad duktig du är som pluggar och får bra på proven! = )

    SvaraRadera

Vad kul att just Du läser min blogg!
Kommentarer mottages tacksamt!