fredag 3 februari 2012

Sjuklingen...

Agnes fick över 39 graders feber igår kväll, antar att det är effekten från sprutan som kommer... Hon har haft feber hela dan idag med och har det fortfarande.
Har nyss haft en vaken en stund nu på kvällen då hon va så himla varm, fick ipren och drack en flaska vatten.

Nu försöker Johan lägga henne igen...

Blev en aning stressat o lite halvpanikartat idag eftersom jag hade ett prov och en inlämningsuppgift som skulle göras idag. Tur jag har en snäll sambo som stannade hemma och tog hand om lilltösen...

Har nyss gottat i mig massa snask i vanlig ordning... Kollat på The Voice, och nu Lara Croft.
Och nu har även min syster o hennes man kommit hit till Sverige för att hälsa på, ska bli skoj och jag hoppas vi hinner ses mycket under tiden dom e här.
Hade gärna velat åka ut i stugan redan nu i helgen, men vi får se hur Agnes feber artar sig..

Stora brudarna slaggar hos sin farmor, så som dom har tjatat om det :) Dom älskar att vara med sin farmor och farfar, och Agnes med för den delen... dock lämnar jag inte ifrån mig henne nattetid  mer än nödvändigt ...
Vill ha min lilla tös hemma om nätterna så länge jag vet att hon kan knöla..

Nu verkar det som Agnes somnat så nu ska vi se om herrn och jag kan hinna mysa lite innan jag somnar... i soffan....

Go kväll på er!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Vad kul att just Du läser min blogg!
Kommentarer mottages tacksamt!