torsdag 23 februari 2012

En Prinsessa är född !!!

Stort Grattis till Kronprinsessan Victoria och Prins Daniel som tidigt imorse fick en liten Prinsessa.
Helt galet! Även fast man inte känner dessa människor så blir ialla fall jag oerhört rörd när jag ser på Prins Daniels klipp på Aftonbladets hemsida, jag vet ju vilken lycka det är att få ett barn!

http://www.aftonbladet.se/webbtv/nyheter/article14418260.ab


Tyck att jag e fjantig, men jag sitter här med tårar i ögonen och bara ler.
Är det inte underbart att vi har fått en ny liten Prinsessa i Sverige!

Samtidigt kan jag inte låta bli att tycka synd om den nyblivna lilla familjen. All detta mediapådrag, dom kommer ju inte bli lämnade en sekund ifred. Även om i klippet som jag länkade ber Prins Daniel om detta.
Jag hoppas verkligen för deras skull att media kan hålla sig på avstånd, så den nya familjen får knyta an i ensamhet. Åhh men man är ju bra nyfiken på den lilla bebisen :)

1 kommentar:

  1. Ja man är så glad för deras skull :-)
    känns så roligt och man känner verkligen lycka själv som du säger, underbart!
    Ja tänk om man fick uppleva den känslan flera ggr i livet, de är den mäktigaste känslan man kan vara med om.
    Man e ju super nyfiken på vår nya lilla prinsessa, häftigt ju.
    Så himla nyfiken vad den ska heta :-)
    Instämmer, hoppas verkligen dem får vara ifred nu i början som Daniel själv bar om till svenska folket.

    SvaraRadera

Vad kul att just Du läser min blogg!
Kommentarer mottages tacksamt!