onsdag 15 februari 2012

Så gulligt!

Igår var det ju alla hjärtans dag.Och under dagen när jag var hemma.. hade ju en sjukling hemma, så fick ju inga studier gjorda, men jag storstädade ena barnrummet på nedervåningen och möblerade om lite..
Gissa om någon blev glad!
Oftast brukar jag säga att nu var det sista gången, för det är inget kul när det ska gå så långt så dammråttorna kryper av sig själva... Det är bara tydligen en i detta hushåll som ser sånt..

Aja, iaf så fick jag ett kort av den glade tjejen som spenderade resten av kvällen i sitt nystädade rum :)


 Senare stod jag i köket och lagade mat... Hörde hur ngn tisslade o tasslade, grinden i trappan öppnades och ngn smög i trappan... Ne inget spöke denna gång :)

När jag gick upp senare på kvällen så hittade jag ett till kort på min kudde i sängen. Gullungar!



Det stod Åsa i det gula hjärtat, hur gulligt är inte det?!
Dom kan dom där skruttungarna!
Puss till dom!

Även Agnes fick en fin teckning av sin syster på alla hjärtans dag!



 Ville bara visa vilka gulliga bonusar jag har!
Även pappa Johan fick ett kort oxå såklart!



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Vad kul att just Du läser min blogg!
Kommentarer mottages tacksamt!