torsdag 2 februari 2012

Burrr, vad kallt det är..

Egentligen ska man väl kanske inte klaga. Det har ju inte varit så kallt som förra vintern, än så länge kanske är bäst att tillägga. -10 har det vart idag, och förra vintern kröp det nog ner på - 25 om jag inte minns fel.

I alla fall, så håller jag på med admin A uppgiften idag, ringt runt en massa och pratat med olika människor om diverse som ska ingå i min uppgift. Denna var lite klurigare än förra...
Och jag blev väl ute lite väl i sista sekunden, men vad gör man ...

Vid lunch tog jag en promenad med Sofia och Livia, för att få komma ut och rensa tankarna lite.
Kallt var det, speciellt när jag gick nere vid älven där det blåste.
Såg både svanar och dopping i vattnet, fy för att va fågel alltså... Måste ju va svinkallt att simma runt i älven!

Jaja, en promenad va ju skönt iaf, även om rumpan domnade bort. Tog min nya skidjacka istället för dunjackan... dumt nog..

Nu har jag segnat till lite och får inte så mycket gjort, så jag tänkte nog försöka av sluta nu och ta mig neråt för att hämta hem ett gäng med ungar.
Skulle behövt repeterat lite till provet, men samtidigt så ger det mig inte så mycket att bara sitta och läsa...
Jag hoppas att det jag läst och skrivit om ska ha fastnat där inne och att det kommer fram när frågor ska besvaras.

Är lite frussen, ta en varm dusch kanske och sen hämta huliganerna.

Hej hopp!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Vad kul att just Du läser min blogg!
Kommentarer mottages tacksamt!