fredag 17 februari 2012

Gnälligt värre!

Sitter i soffan och kikar på tvn med Agnes. Idag har hon vart så himla gnällig, men jag förstår henne då, jobbigt och va sjuk. Förkyld, ingen vidare matlust så hon får ju inte i sig så mycket energi...

Inväntar resten av familjen, sen ska jag se om jag kan åka iväg en snabbis. På förmiddagen tog jag med mig fröken till Lager 70 och köpte två par byxor för mina presentpengar, men prövade inte förrän vi var hemma, då hon var gnällig... Måste byta till större storlek.

Lägger ut bild sen, supersnygga byxor om jag själv får säga det :)

Fick hem min Prolash härom dagen, och har penslat tre gånger om dagen i två dagar nu... Antingen inbillar jag mig eller så funkar det så fort... Men tänkte vänta tills det gått en vecka innan jag tar en ny bild och jämför.

Fransarna ska bli mörkare, tätare och längre... Vi får väl se...

Ikväll blir det fläskfilé och rotsaker i ugn mums!

Nu e det gnälligt värre!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Vad kul att just Du läser min blogg!
Kommentarer mottages tacksamt!