onsdag 29 februari 2012

Programhantering - It Sucks!

Läser just nu tre kurser, Företagsekonomi B, Affärskommunikation Engelska och Programhantering. Jag ligger i fas med de två första, men programhantering suger verkligen.
När jag började läsa i boken så var det såna här simpla saker som skapa dokument, skapa mapp osv... vilket är för mig ganska självklart...
Sen till det jäkligt dumma.. Kursen innefattar programmet Word 2007, ett program som jag inte hade på min dator, men jag har nu, fick låna en skiva från skolan. Ialla fall, så vet jag ju hur man gör i det program jag brukade använda. Visst såna simpla saker som jag skrev ovan vet jag ju hur man gör ändå även i Word 2007, men sen kom några kapitel in på lite annat "skoj" som inte alls är lika i det program jag är van att använda.

Så ja... Börja om från början, börja om på nytt!

Lika bra, så jag lär mig rätt... för det kommer på prov och i uppgifter sen..
Men det blev sååå trökigt!

Jaja bara bita ihop, det måste göras!
Ska sätta mig med den kursen nu, för det andra ligger jag bra till i... Bara lite småjusteringar innan det ska lämnas in på fredag..

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Vad kul att just Du läser min blogg!
Kommentarer mottages tacksamt!