måndag 13 februari 2012

Har visst blivit en kvällsmänniska....

Jag som alltid brukar vara trött och hoppa i säng för 22... jaja jag hoppas fortfarande oftast i säng före 22, men somnar sällan före midnatt..
Alltid är det ngt program eller serie som jag vill glutta på.

Här hemma har Agnes fått feber, mindre bra..
Hon var så trött och hängig så hon åkte i säng redan 17.45, vaknade dock igen vid 19.30 när jag kollade till henne efter jag vart o tränat... SUPERVARM va hon, tippar på en 40graders temp igen... har slutat krångla med henne, hon gillar inte o bli tempad, utan jag känner när hon e varm och jag märker när hon e sjuk...
Så det fick bli Ipren och sen mys med mamma i sängen...

Efter ca 30min verkade Iprenen hon fick, då blev det liv i luckan, sötnosen! Hon e ju för underbar! När hone på det humöret vill säga :)

Var iväg med Sofia på ett Pulsmedel pass ikväll, det var sådär... Var inte på topp med motivationen så jag tog inte ut mig alls...

Får se när nästa pass blir av..

Hittat två sommarjobb jag ska söka, sista dan är om 1 vecka, så jag lär göra det snart!
Skulle va guld värt att få testa på något annat jobb över sommarn, då jag insett att jag lär nog jobba typ hela sommarn. Men men ibland kan det va så, kanske jag kan få en veckas ledighet iaf... vill ju inte att Agnes ska behöva gå på dagis hela sommarn. Förhoppningvis får väl Johan ta ut lite föräldraledigt...

Satt idag i bilen när jag var ute och åkte... ja klart man sitter i bilen då, pucko...
jaja, iaf jag kom på massor jag ville skriva om här... mina åsikter om ditten o datten...
Sen när man kom hem så var det som bortblåst... DONT LIKE!

Ne nu ger jag nog snart upp för dagen, tror jag hämtar in Agnes bredvid mig istället så jag kan hålla koll om tempen stiger igen...
Så mysigt att ligga nära henne, mitt lilla troll.
Mindre kul när hon sparkas dock

Natti natti på er!

Kul förresten, antalet läsare har ökat hastigt, undrar vad det kan bero på.. Skulle ju va skoj om ni orka slänga in en kommentar oxå ;)
Ni som redan e gulliga o kommenterar behöver ju inte ta åt er ;)

Hittat massa nya bloggar att följa oxå, skoj!

Tjing!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Vad kul att just Du läser min blogg!
Kommentarer mottages tacksamt!