lördag 11 februari 2012

God Tidig Morgon!

Japp, strax efter 06 behagade lillfröken vakna, vilket inte var så populärt hos mamman, då hon var vaken så länge...
Tuta i lite välling, kröp ner tillsammans i hopp om att snorpan skulle somna om, men ICKE!
Efter 40min gav jag upp... Insåg att det inte kommer att gå..

Så vi har då vart vakna sen 06, så nu går jag bara och väntar på att hon ska bli trött igen, så man får powernappa en stund.

Men jaja. Idag står det slalomåkning på schemat, dock tror jag att jag måste stå över. Träningsvärken gör sig påmind i varenda steg jag tar... Fy vilket jäkla pass att ta på kroppen!

Cirkelfys medel 60min hette passet!

När ledarna gick igenom övningarna, 10st olika stationer, så såg det ju inte så himla jobbigt ut, MEN!
Det var svinjobbigt!
Tänk er själva att gå runt i 45sek och göra ett utfall/knöböj i VARJE steg! och det var bara en station..
En annan skulle du göra jämfota hopp fram o tillbaka så långa du orkade...

Fanns två stationer med kettlebells, tungt sa jag!





Varje station 45sek, sen 10sek för att byta station... hej o hå! Men tog, det gjorde det kan jag lova!
Gu vilken fast stjärt jag har nu ;) hahaha!

Planen är att försöka mig på ett pass imorn kväll oxå, skulle ju gärna bara köra vanlig jympa, så det inte är så mycket styrka. Men allt hänger på hur mina ben känns...

Imorn är det även min födelsedag, hela 31år blir jag, är det inte sjukt så säg! Hur kunde lilla jag bli så gammal helt plötsligt?

Sen är det alla hjärtans dag och snart därefter fyller även Johan år..
Jag tror jag vet vad han ska få :) Något alldeles speciellt som förhoppningsvis kommer att uppskattas mycket :) Nu får du klura Johan ;)

Ne nu ska jag se om tösen e någe trött...

Tjing!

2 kommentarer:

  1. Grattis igen. Jag tror på något dirty :)

    Hurtbulle. Jag vill också träna lite. Var? NÄR? hur? Har de barnpassning där du går?

    SvaraRadera
    Svar
    1. Tack Annika! hur kan du tro något sånt om mig? :)
      Jag har köpt ett kort på Friskis här i stan, finns massa olika pass att välja på alla veckans dagar, jag försöker komma iväg minst 2ggr/v om det går ihop sig med allt.
      Tyvärr ingen barnpassning :( Finns bara på Må bättre, men där e det svindyrt o träna..

      Radera

Vad kul att just Du läser min blogg!
Kommentarer mottages tacksamt!