torsdag 16 februari 2012

Jag e ju så nyfiken!

Jag har ju sett den senaste tiden att mina läsare har ökat i antal, och från vilka olika källor som min blogg kollas igenom. Det skulle ju vara himla skoj att veta lite vilka Ni är oxå :)

Jag själv läser ju flera olika bloggar varje dag, dels för att det är skoj och intressant att se vad människor gör, och dels för att hitta egen motivation till vad jag gör...
Jag brukar själv då och då kasta in en kommentar i de bloggar jag läser, det e ju kul för alla bloggare att få veta vad det är för filurer som läser :)

Så kan man ju oxå anspassa innehållet lite om man vet vilka sina läsare är och kanske vilket intresse dom har.

Hoppas ni kastar in en kommentar och presenterar er!

Ha en bra dag!

4 kommentarer:

  1. Jessica Andersson16/2/12 20:42

    Jag läser din blogg :-) någon närmar presentation tror jag inte behövs.. men skrik till om du vill ha en!

    SvaraRadera
    Svar
    1. Va kul Jessica! Har du ngn blogg?

      Radera
  2. jag läser din Blogg, dålig på att kommentera bara. Ska försöka bättra mig. grattis till slut betyget i kursen. Hur gick fot hos läkarn med lilltjejen? hoppas inte det var Uv.

    SvaraRadera
    Svar
    1. Jag vet att du läser Ullis :)
      Men jag saknar att läsa din... dags o börja uppdatera lite!

      Radera

Vad kul att just Du läser min blogg!
Kommentarer mottages tacksamt!