tisdag 21 februari 2012

Svårt nu..

Idag är jförsta dagen på en vecka som jag kan ägna åt studier. Men det är riktigt svårt att verkligen hitta motivation, och hur jag ska lägga upp mina studier nu när jag läser fyra kurser samtidigt.

Jag måste nog nästan göra en egen veckoplan... En kurs per dag, annars ger det mig ingenting, att sitta och hatta fram och tillbaka. Det gör att jag tappar koncentrationen och motivationen.
Idag är en sån dag... Körde Fek på fm, och det var segt att komma igång, men sen flöt det på, men då hade man i bakhuvudet de tre andra kurserna oxå..

Ne, så från o me imorn kör jag en kurs per dag, heldag, så får jag försöka en veckas uppgifter på en dag ist.
Nu är det kört för idag känns det som...
Tar mig nog strax en promenad ner och hämtar fislisan...

Ikväll är det BB igen :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Vad kul att just Du läser min blogg!
Kommentarer mottages tacksamt!