tisdag 14 februari 2012

En underjordiskt jävel!

Som vägrar ploppa fram, ont som satan! Mitt på ögonbrynet sitter den oxå, Grrrrr!
Ja ni kanske fattar att jag snackar om en finnjävel! E dom inte hemska så säg.
Nu brukar inte jag har några större problem med finnjävlar, har många i min bekantskapskrets :)
Men ibland när det ploppar upp en ny, så är det en stor en! Och envis!

Nog om det. Lyckades göra en supergod tacopaj ikväll, barnen tog om, plus att dom vräkte i sig nachos och guacamole. Det är ju så gott!
Och det fick bli lite alla hjärtans dagsmys efteråt, men glass, chokladsås och maränger.

Nu ligger alla barnen och sussar sött, nu e det dags för vuxenmys i soffan, ja se på film alltså, om ni nu trodde något annat ;)

See ya!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Vad kul att just Du läser min blogg!
Kommentarer mottages tacksamt!