söndag 12 februari 2012

Morotskakskoma....

Nästan så man e kräkfärdig efter så mycket morotskaka som jag har tryck i mig... och det finns massor kvar.
Gör jämt en helt långpanna när jag bakar, så nu får vi se...
Kanske någon mer som vill komma på fika i veckan? :)

Fick lite blommor, choklad, presentkort o pengar, man tackar o bockar så mycket!

Imorn startar jag med fyra nya kurser, känner paniken växer lite... hoppas jag hinner med!
Nu blir det Företagsekonomi B, Affärsjuridik, Affärskommunkation engelska och programhantering.
Håller tummarna att det kommer gå lika bra som de tidigare kurserna.

Sitter och smågluttar på Topmodel Sverige... tycker det är lite prinsamt när Sverige ska apa efter alla amerikanska serier. Men men, det är ju något att titta på iaf :)
Snart ska vi se Ove Sundberg och Kontoret, kan ju va sååå bra! OVE!

Ne inte skrivsugen alls idag... får se om det blir några rader imorn!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Vad kul att just Du läser min blogg!
Kommentarer mottages tacksamt!