lördag 10 mars 2012

07.52

Japp, och jag sitter här och ska precis slå upp mina skolböcker... Ligger ju lite efter i en av kurserna då jag var hemma m Agnes i 3dgr... Så idag hoppas jag att jag ska hinna läsa ikapp på förmiddagen.

Och förresten är det nog så illa att det är slut på våra underbara sovmornar oxå för den delen. Förut kunde Agnes alltid somna om efter vällingen på morgonen, mellan 6-7 någonstans... och kunde oftast sova till 8-9 om inte längre någon enstaka gång. Hur skönt som helst!
Nej då, nu vaknar vi vid 6 och e hungrig och efter en flaska välling ligger vi och babblar, vrider och vänder på sig så till slut tröttnat mamman o pappan och kliver upp..

Vi får turas om att ge varandra sovmorgon på helgerna, men idag måste jag plugga...
Så vad sitter jag här för? Jo jag lär ju använda datorn vid studierna, eftersom jag gör alla uppgifter i Excel.

Ne ska sätta lite fart...

Ser fram emot kvällen när vi e bortbjudna på middag :)

See ya!

1 kommentar:

  1. klart, tjejen börjar bli stor nu ju. inte behöver man sova mer än nödvändigt då :-)

    SvaraRadera

Vad kul att just Du läser min blogg!
Kommentarer mottages tacksamt!