torsdag 1 mars 2012

Underbart!

Är kort sägs det... men det får vi väl inte tro nu om detta väder...
Strålande sol +5grader vid 8.30, kan bara bli bättre. Nästan så jag ska unna mig en promenad på lunchen, vi får se...
Skulle gärna sitta ute i solen och plugga om jag inte hade behövt datorn.. Men lite svårt att sitta med både dator och böcker o sola samtidigt, fast jag är ju tjej iofs...

Ne idag vakna skruttungen vid 6.30 och somnade INTE om... ovanligt.. Hon har ju dock knölat en del under natten, magen som spökat antar jaf, fortfarande hård... Vi kör på med laktulos.
Tack vare att hon gick upp i tid så kom vi iväg i tid allihopa, och jag kan sätta mig och plugga tidigare än vanligt.
Men klart jag brukar glutta runt på mina favoriter först innan jag sätter igång.

Igår kväll fick jag jättemycket gjort, 2 inlämningsuppgifter är i stort sett klara, ska bara gå igenom dom och kontrollera en sista gång innan jag skickar in dom.
Sen kan jag koncentrera mig på den här tråkiga kursen, måste verkligen komma ifatt och förbi. Ligger hellre steget före...

Hoppas snön försvinner ännu mer idag så vi kan va ute en sväng på em när jag hämtar tösen. Igår gick vi till lekparken och gungade.. Hon fick åka i sin trike :)

Måste ta lite fler bilder oxå nu när vi är ute i det fina vädret så mycket. Fast nu ska jag sätta fart med skolarbetet.

Hörs senare!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Vad kul att just Du läser min blogg!
Kommentarer mottages tacksamt!