tisdag 6 mars 2012

Ramlat i Gotteträsket igen...

Jag har ju vart hyfsat duktig... i några dagar iaf :) Men igår eller ja... jag har väl alltid varit mer eller mindre i det där jäkla Gotteträsket.
Vissa är beroende av cigg, snus, alkohol, droger med mera. Men jag behöver något gott, och det ofta!

Jag försöker va duktig att inte köpa hem.. Men varannan vecka när stora tjejerna är här så blir det ju alltid lördagsgodis, glass o annat gott, och det är ju inte så att det tar slut under helgen. Nej då det finns kvar så att Åsa kan gå och plocka i gotteskåpet hela veckan efter oxå.

Jag kommer nog aldrig kunna sluta med godis eller annat gott, ni som känner mig vet ju...

Idag var tösen febrig när jag hämtade henne från dagis, 37,8 sa dom...
Nu tycker inte jag det är så farligt, men om man tänkte på allmäntillståndet så... ja då va hon inte sitt rätta jag.
Hemma var det mkt grin o gnäll och skulle bli buren. Till slut kröp vi upp i soffan där hon somnade en stund.

Sen fick hon ligga i vagnen och kika på mig när jag laga mat.. Hon åt inget... jo en apelsin efteråt gick ner..
Nu på kvällen hade hon 37,5.. rätt håll iaf, får se hur hon är imorgon. Om hon ska gå på dagis eller va hemma med sin mor som måste plugga...

Ne nu ska jag o sambon kika på Arne Dahl... Ska bara plocka fram chipsen först ;)

2 kommentarer:

  1. Ja det är lätt att man hamnar i det där träsket, har oxå haft svårt att låta bli sista tiden. Men nu ha jag gett mig sjutton på att försöka dra mig i kragen. Gått bra denna vecka iaf, undervika om veckorna om det inte är nå speciellt, som t ex kalas som dte blir nu snart. Men på helgerna ska jag få unna mig lite gott, annars klarar jag inte av det :) Skulle vilja börja träna på friskis, e väldigt sugen, men känner att jag inte ha varken tid och ork när jag jobbar 100% nu... Suger, vill ju!

    SvaraRadera
  2. Ja, man kan ju försöka låta bli i veckorna... men det e svårt..
    Rekommenderar Friskis, många valmöjligheter til bra pris.
    Ja den här delen av året e det mkt kalasande...

    SvaraRadera

Vad kul att just Du läser min blogg!
Kommentarer mottages tacksamt!