tisdag 27 mars 2012

Tror ni på spöken?

Jag har alltid varit fascinerad av "Andra sidan". Jag har väl inte trott på det till hundra procent någon gång... Men efter att ha flyttat in i detta hur så har jag sett vissa saker... Inget som skrämmer mig, det gör mig mest mer nyfiken.

Vissa människor är mer känsliga än andra och kan känna av andevärlden mer.. jag är nog inte speciellt känslig av mig, men både jag och Johan har sett "något" i vårt hus... Vid vår trappa...


Fick tag i ett medium som påstod att det var en gammal släkting till någon av oss... mer än så har jag inte tagit reda på..
Skulle vara spännande och veta vem det egentligen är.

Varför jag kom in på detta var för att jag har börja tänkt på vad min kära lilla dotter verkar se, vinka och prata till något som jag själv inte ser..
Som idag exempelvis, vi var ute i lekstugan och Agnes lagar mat och bjuder mig... Så gulligt!
Sen går hon till dörren och står där och stirrar länge, sen sträcker hon ut sin lilla leksaksmugg och låter som hon brukar låta när hon vill något. Det ser ut som om hon vill bjuda någon på lite kaffe :)
Och det är inte bara en gång... Jag kikar ut flera gånger då jag undrar vad hon tittar på, men inget är där..

Lite kusligt, men ändå så häftigt! Om det nu är som jag tror...

Hon sover ju oxå ofta väldigt oroligt... och jag vet inte om det är något som stör henne eller om hon bara sover dåligt rent allmänt.
Det slutar alltid med att vi tar in henne till oss om natten för då kan hon sova lugnt resten av natten..

Ne nu ska jag sluta skriva om detta så jag kan sova gott sen :)

Go kväll på er!

1 kommentar:

  1. Usch! Sånt där tycker jag bara är läskigt, därför tror jag inte på det! ;) /JEA

    SvaraRadera

Vad kul att just Du läser min blogg!
Kommentarer mottages tacksamt!