måndag 12 mars 2012

Big Brother!

Helt ärligt så har jag inte kollat på programmet på flera dagar, om det inte till och med är veckor...
Ledsnade snabbt...
Såg på deras hemsida att den blåsta blondinen gick ut självmant.... Hon pallade inte med verkade det som..
Måste tära på psyket att inte vara sitt rätta jag 24/7...
Hon måste ju spela en karaktär, man kan inte va som hon betedde sig helt enkelt.

Jaja, kul att småglutta någon gång ibland, men annars klarar jag mig utan.

Har nyss setat och trixat lite med lite jobb... så som jag önskar jobba framöver, för ja... jag har bestämt mig för att jobba ite extra fram till kurserna är slut, sen sommarjobba i 4veckor på mitt ord. jobb. Inte det mest optimala jag ville, men  det funkar bäst i hänsyn till alla...

Och pengar behöver man ju. Så nu hoppas jag att jag får min önskan beviljad av Sheriffen på jobbet.
Hon brukar va snäll iaf :) Peppar peppar!
Ska åka in denna vecka och prata med henne...

Nu härnäst tänkte jag, om jag får, om hon inte redan satt in någon på mitt schema... jobba hela påskhelgen.
Påsk är inte så viktigt för mig, och det är ju tre röda dagar vilket innebär 3dgr med dubbelt betalt. Det kan man väl stå ut med :)

Ne nu hoppas jag tvättmaskinen e klar snart, vi har städat o plockat lite nu på kvällen innan kidsen la sig, slängde igång en maskin. Fattar inte att den där korgen blir så full på en gång!

Sen krypa ner i nyvädrade sängkläderna och njuta!

Go kväll!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Vad kul att just Du läser min blogg!
Kommentarer mottages tacksamt!