lördag 3 mars 2012

Frisk luft och storrensning!

Oj, ja idag har vi varit ute länge minsann! Gick ut efter frukost vid 10tiden, började röja o rensa i garaget!
Hunnit med en vända till tippen, men nu är släpet fullt igen, får tömma det på måndag.
Va mycket skit man samlar på sig. Vissa prylar har jag försökt sälja på loppis ett flertal gånger, men nu fick det va nog, nu åkte dom till Ta Till Vara istället. Orkar inte släpa på dom mer, inte heller ha kvar dom i garaget.

Det är nästan så man skulle ha tagit en före och en efterbild :) Sån skillnad e det! Härligt!
Men det dröjer nog inte länge innan det är fullt i skit igen ska ni se. Jaja, bra så länge det varar..

Agnes sov bara typ 40min på fm innan lunchen... Sen har hon hållt igång hon me ute med sina syrror och med oss. Klockan närmade sig 15, och jag tänkte, lika bra om hon sover en stund, för annars orkar hon inte hålla ut till kvällen.. Tog en kort prommis med henne, vägra somna!
Gick in och la henne i sängen istället... somnade efter mycket om och men..

Nu håller jag på och sorterar massa tvätt, så tråkigt! Men måste göras det med.
Tur det är en helgdag till imorn...

Imorn blir det förhoppningsvis bio med Anna, har iaf bokat biljetter! Ska bli kul och skönt med lite egentid med en kompis!
Ne ska väl fortsätta med tvätten...

See ya!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Vad kul att just Du läser min blogg!
Kommentarer mottages tacksamt!