söndag 18 mars 2012

Åsa Is In Da House - Big Brother house!

Yes I am! Jag sprallar och tokar så mycket jag kan, Party pinglan Is In Da House - Oh Yes I Am!
Party, roliga människor och så jag!
Hahaha, ja ibland kan man har riktigt kontiga drömmar! Japp som det verkar enligt ovan så drömde jag att jag var inne i Big Brother huset, så jäkla skoj var det! Om jag ska va helt ärlig så har jag faktiskt sökt en gång för läääängesen när jag var lite crazy :) Idag tror jag inte att jag skulle kunna vara med i det programmet ;)

I drömmen var det massa fest, bad i poolen, och jag tokar och bjuder på mig själv. Lagom onykter och fnittrig underhåller jag övriga huset med diverse hyss. Jag vaknade med ett leende på läpparna så kul hade jag i drömmen 

Det fanns dock några sjuka saker som inte alls stämmer in på riktigt BB. I drömmen fanns det ett kyl/frysrum där all mat förvarades. Och nu till det sjuka. I drömmen så gick jag in i detta kylrum, skulle väl briljera lite och laga någon god mat. Och vad finner jag där inne förutom grönsaker och sånt...
Jo lådor med grisfötter, knorrar, fårhuvuden och ja, bara sånt snuskigt...

Tanken i drömmen var mest, -Jaha, lagar dom mat från grunden här!? Hahah, fatta vad sjuka drömmar och långt från verkligheten man kan vara ibland alltså!

När jag var yngre så var jag helt insnöad på dessa dokuspåor som sänds i tv. Jag vet inte hur många gånger jag sökte till Robinson, säkert 4!
Det är väl en av de dokusåpor jag fortfarande kan tänka mig att vara med i. Om det inte vore för alla pakter och djävulsskap som kan förstöra så mycket... Det här med utröstningen borde ändras... Fast samtidigt är örådet en del utav programmet.
Men jag tycker det är synd att det ofta händer att de som är starka och mest värdiga att vinna tävlingen röstas ut.

Kanske man borde låta svenska folket rösta  ut en ur det förlorade laget efter viktiga robinsontävlingar.
Vem vet jag kanske söker igen. Men inte när jag har småbarn hemma, skulle inte klara av att vara ifrån så länge...

Det största kruxet som skulle ställa till det för mig är nog maten, jag som är kräsen när det gäller mat :)
Sen småkryp är ju inge vidare mysigt heller... men men det kan man ju överleva.
Kan ni tänka er Mig i tv? Hahaha, nis kulle ju skratta gott iaf ;)

Ne nu lär jag åka och köpa lite frukost, helt slut hemma, om jag inte kan hitta på ngt annat... Pannkakor kanske kan bli en hit... ne har ju inte ens mjölk hemma, suck! 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Vad kul att just Du läser min blogg!
Kommentarer mottages tacksamt!