onsdag 14 mars 2012

Det går bra nu!

Jag ligger bra till i alla kurser nu... Det går bara liiite trögt att skriva brevet på engelska... fast det ska inte vara inne förrän på fredag så det är lugnt.
I de andra två kurserna har jag gjort klart veckans arbete. Ska imorn börja lite på nästa veckas arbeta tror jag nog bestämt, bra att ligga lite före ifall ngn blir sjuk igen...

Igår var vi till lekparken en sväng på eftermiddagen, Agnes gillar att va ute och leka med sina systrar.

Igår var jag ju på Core... sitter o funderar på om jag kanske ska åka på ett lunchpass idag så slipper jag åka iväg ikväll igen... Ska kika på deras hemsida vad som körs idag..

Imorn har vi bestämt dejt med barnens kusiner, lite lek o fika i lekparken blir det nog. Det kommer uppskattas tror jag! Bara vädret är ok!

Ne nu ska jag fortsätta med min engelska, skulle va skönt att få det klart...

1 kommentar:

  1. Hoppas på fint väder i lekparken imorgon. Selma serfram emot det. Ska bli mysigt!

    SvaraRadera

Vad kul att just Du läser min blogg!
Kommentarer mottages tacksamt!