torsdag 1 mars 2012

Det var såååååå nära!

Att jag gav upp, det är en sak som är säkert! Tänk vilken tur jag har... Maria, min kurskamrat ringde mig precis innan jag hann trycka på skicka, vilket skulle innebära att jag skulle typ hoppa av programhanteringshelvetet!
Men efter lite peptalk så e jag hyfsat på banan igen.

Det är ruggigt ointressanta kapitel just nu... Men som Maria sa, det är bra att ha på papper sen, när du söker jobb...
Jaja, jag får väl stå ut. Blir jag godkänd så blir jag överlycklig!

Nu ska jag ta en promenad ner och hämta det bästa i mitt liv!


Min älskade trollunge!

7 kommentarer:

  1. anna hagberg1/3/12 16:00

    Va hon har blivit stor!! Hitta på nått Imorgon efter 15 med kidsen;*

    SvaraRadera
    Svar
    1. ja hon e stor nu trollungen...
      Jag hittar gärna på något! Ring mig!

      Radera
  2. Du fixar det! Tänk vad stolt sen när du e färdig :) Vad bloggen är fin! Perfekt att läsa i mobilen juh! :)) /jea

    SvaraRadera
    Svar
    1. Ja, bara jag får godkänt e jag nöjd!
      Tack, ja jag e nöjd över bloggen, men skulle va skoj o göra en ny design igen... bara jag får lite tid över..

      Radera
  3. Förresten, måste du ja så man ska skriva något ord för att kunna kommentera? Jag ser aldrig typ vad det stårå måste göra om... /jea

    SvaraRadera
    Svar
    1. Ja, jag har sån där ordkontroll, mest för att man inte ska få massa spamkommentarer...

      Radera
  4. Va bra att du blev övertalad.
    Läste och hörde att du pluggar med Maria Vestberg, är kompis med hennes syster :-)

    SvaraRadera

Vad kul att just Du läser min blogg!
Kommentarer mottages tacksamt!