lördag 10 mars 2012

Plugg, fint väder, storhandling, iphone

Ja, imorse blev det ju lite plugg gjort iaf. Men fastnade tyvärr när det skulle göras diagram i excel, där tog det stopp i mina excelkunskaper.
Ska få hjälp av en bekant senare... Lär väl lära mig, kommer säkert på något prov.

Agnes sov ca 2tim på fm, sen åkte vi iväg hela familjen och inhandlade lite saker... Köpte med oss lite mat hem..
Sen blev det lite plock här hemma och sen åkte jag iväg med Agnes och storhandlade mat. Ligisterna kommer ju på måndag så då lär kylen va påfylld :)

Har nyss setat och lagt in alla kontakter i min nya iphone. Jobbigt att byta nummer... Men nu är det gjort!
Snart säger jag upp gamla numret, så ni som känner mig har fått meddelande om mitt nya nummer...

Nu ska jag börja pudra näsan, packa vinet och dra på mig stövlarna så ska vi snart knata till våra vänner.
Mat och vin, och massa babbel.
Har köpt lite ost och kex att ta med oxå.

Ne ska väl snygga till mig så vi kommer iväg snart..

Nu är det förresten mycket enklare att ta kort och få dom bra med iphonen, ska bara läsa mig blogga med den oxå så hoppas jag på bättre uppdateringar med bilder. Kul va?!

Ses och hörs!
Kram på er allihopa!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Vad kul att just Du läser min blogg!
Kommentarer mottages tacksamt!