söndag 25 mars 2012

Vårkänslor!

Alltså det här underbara vädret för gärna fortsätta för mig! Jag behöver ingen mer kyla eller snö nu! Man blir på så bra humör när man vaknar upp och solen skiner, inte sant? Allt känns mycket lättare av någon anledning.
Igår var vi ute i flera flera timmar! Johan snickrade lite på vår nya farstukvist och jag pulade lite i förråden samt underhöll barnen...

Idag ska Johan fortsätta med altanen, och jag, jag skulle velat fixat taket på jordkällaren, men någon lär ju passa minstingen oxå. Vi skulle vart en vända ut till stugan och bytt tillbaka bilen som vi lånat oxå. Får seom vi kanske gör det jag o Agnes.

Imorn är det måndag igen, känns sådär, har vart underbart att haft hela 5dgr utan studier och bara varit. Hälsat på vänner och bara njutit av lite ledigt. Imorn är det allvar igen. Ligger ju fortfarande bra till tidsmässigt i studierna, men det skadar ju aldrig att ligga språnget före. Så imorn kör jag på igen. Får se om min studiekamrat Maria kanske dyker förbi. Nu har hon börjat läsa samma kurs som mig.

Vad mer för planer har vi till veckan, ne inte så många mer än bara plugga och åter plugga. Till kommande helg ska dom stora brudarna ha sina kalas, får se hur livat det blir :)
Fatta att dom fyller snart 8år! Helt otroligt! Dom som bara var små pluttar när jag mötte Johan för första gången. Oj vilka minnen, brukar ibland kika på gamla kort från den tiden, den första sommaren.
Vi var så nykära och allt var så bra! Tänk vad tiden går, i sommar har vi vart tillsammans i 7år, förlovade i 6år på midsommarafton! Vart tog dom åren vägen?

Idag står vi här, förlovade, med hus, en liten Agnes och två vildingar :) Nu är det bara bröllop och en volvo som saknas ;) Och en hund då, men den tror jag vi hoppar över. Vi har verkligen ingen tid över för en liten vovve, även om vi skulle vilja. Häxan har vi ju, katten...

Ne nu ska vi se om jag kan få upp karln ur sängen.. man förlora ju liksom en timmes sömn inatt när man ställde fram klockorna, har ni kommit ihåg det?

Blir en utedag idag med, så får se om jag uppdaterar ikväll eller imorn.

Tjingeling!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Vad kul att just Du läser min blogg!
Kommentarer mottages tacksamt!