fredag 16 mars 2012

En elefant balanserade på en liten liten spindeltrååååd...

Ja typ så, fast kanske inte på en spindeltråd... Min ben känns stora och tunga och stela som elefantben.. Mina lår är som två klubbor, som Sofia sa igår efter passet :) Men egentligen så ska man ju fortsätta köra idag så man inte blir mer stel... ett lagom enkelt jympapass skulle man kört, så man blir lite mjuk igen...

Men antagligen kommer jag inte iväg idag...

Fick tillbaka mitt Projekt 2 i Företagsekonomin idag, 83 poäng av 83 möjliga! Känns så jäkla bra att jag förstår! Jag känner mig duktig! Och jag längtar till höstterminen, jag vill ha min praktik, jag vill utöva mina kunskaper jag fått i verkliga arbetslivet!

Jag är dock lite velig på vart jag vill praktisera. Jag vill pröva på bokföring, löner, administration överlag...
Reception kanske jag kan avstå, det känns som att den biten inte är speciellt svår då jag har servicekänslan i mig. Har ni nå förslag på några stora företag som jag kan söka praktik på?

Har funderat på Borlänge Energi, Trafikverket, eller någon stor bokföringsfirma. Då kanske jag får mer sug att vidareutbilda mig mera :) Fast ja, jag vet inte riktigt...

Har en liten fröken som vakanr vid 6 varje morgon nuförtiden... mindre populärt... men jaja, man kommer ju upp iaf och får en hel del gjort under dagen.

Nu ska jag köra lite programhantering och Fek, ska börja på nästa veckas arbete, känns skönt att ligga snäppet före, för då kanske jag och Agnes kan ta lite ledigt ngn dag nästa vecka och hitta på något.

Ska sätta fart nu!

Tjing!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Vad kul att just Du läser min blogg!
Kommentarer mottages tacksamt!