fredag 9 mars 2012

GRILLAT!

Japp, var supergod middag hos syrran! Hennes andre hälft stod ute i kylan och grillade när vi kom.
Grillad älgstek med ugnsbakad potatis, tzatsiki, bea, och massa gott!
Nu har jag verkligen maaaat kåååma igen! Skulle väl inte tagit den där sista biten.. men gott var det!

Just nu ligger jag i soffan och svär lite över min nya iphone... jag och tekniska prylar... och mitt Tålamod??
Det kan bara bli kaos. Jag vill att allt ska funka och finnas på plats på en gång!

Hatar att behöva fixa o trixa m alla inställningar. Sen e man ju van och använda sambons iphone och han har ju massa roliga spel, nu måste jg fixa dom själv ju, blä!

Ne vet ni, snart ger jag upp för dagen!

Kram på er

1 kommentar:

  1. Kul med ny mobil, men drygt att lära känna den nya :-)

    SvaraRadera

Vad kul att just Du läser min blogg!
Kommentarer mottages tacksamt!