fredag 2 mars 2012

Det finns något positivt med allt...

Som denna magsjuka exempelvis, -1,5kg på vågen, det är ju alltid något. Fast det är kanske inte den roligaste metoden att gå ner i vikt.
Det jobbigaste är ju att det är så segt att komma i form igen, har alltid så svårt att börja äta igen, tar minst ett par dagar innan jag vågar äte en ordentlig middag.

Fast jag känner lite annorlunda denna gången. Måste ha vart en mildare variant jag fick...
Men fy vad tråkig jag är som bara skriver om detta, men det har inte hänt så mkt annat det senaste dygnet.

Ikväll står det tacos och fredagsmys på menyn, men vette tusan om jag får i mig ngt... Dom får spara lite åt mig, för det e ju så gott med tacos.

Ne vet ni, jag har inget vettigt att komma med idag känner jag...
Så tack o hej för mej!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Vad kul att just Du läser min blogg!
Kommentarer mottages tacksamt!