fredag 16 mars 2012

Sola o bada i pina colada....

Åh idag är det fint väder! Underbart! 10,5 grader i skuggan här hemma just nu...
Har nyss gjort klart en och en halv vecka framåt i en av kurserna. Så jag ligger väldigt bra till nu i alla kurser och det känns kanonbra!

Har precis petat i mig lite lunch, nu lite vila för huvudet, sen läsa något kapitel i Fek kursen oxå, innan jag hämtar hem dom tre ligisterna...

Undra vad vi ska hitta på idag då, mån tro? Johan tog bilen imorse så vi kan väl inte ta oss sådär väldans långt bort. Eller kan o kan... frågan e bara om dom orkar cykla hemåt igen..

Måste plocka fram någon tunnare jacka åt Agnes oxå såna här dagar. Vi har fortfarande kvar en bra vårjacka som vi lånade i höstas av hennes kusin. Undra om jag ska plocka fram den igen.
Nu har hon fleecefodrat galonställ... Fast det kanske inte är så varmt ute som det ser ut... verkar som det blåser en del..

Vad ska ni hitta på nu såhär på eftermiddagen?

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Vad kul att just Du läser min blogg!
Kommentarer mottages tacksamt!