torsdag 8 mars 2012

Bakat och sånt

Har ju tösen hemma idag med, och vädret var ju inte sådär superskoj, snö som faller igen, trök!                    
Frågade Sofia om hon ville ta med sig kidsen o komma över på en fika, och det ville dom! Så nu har jag bakat lite så vi kan gotta oss när dom kommer...

Det blev en vanlig kladdkaka och sen gjorde jag chokladmuffins med vaniljcreme, hoppas det smakar bra!


Tanken var från början att göra snickerskakor, så jag var ner till Ica och sköpte det som saknades. men sen kom jag på att Sofias ena dotter e väldigt allergisk mot nötter, så jag fick låta bli att baka det, får ta det en annan dag.

Igår när vi va hemma så mös o busa vi lite jag o Agnes... Bjussar på ett par tokiga bilder.. Längtar efter min nya mobil, så jag kan ta bättre kort... För man springer ju inte runt med systemkameran i högsta hugg och tar kort när andan faller på..


Gullungen!


Här satt hon länge och knappade på sin lilla dator som hon fått ärva av sina systrar...
Dom har ju varsin riktig nu :)


1 kommentar:

  1. Åh choklad muffins med vaniljkräm lät super gott ju :-)
    Låter som ni haft en trevlig dag!

    SvaraRadera

Vad kul att just Du läser min blogg!
Kommentarer mottages tacksamt!